تو...

خیلی وقته نفساتو کم دارم

واسه من آخه مثل تو کی میشه

آخه کی مثل تو پاک و مهربون

واسه من مثل فرشته ها میشه

تو یه احساس عجیبی که برام

معنی سادگیو نجابتی

تو یه احساس قشنگی تو برام

تو برام یه اشتباه با شرافتی

نزار بمونم تو کما

به قلب من نفس بده

زندگیمو فقط چشات

به من میتونه پس یده

نزار تو سایه های شب

بدون تو تموم بشم

بیا تو دستمو بگیر

هر چی بخوای همون میشم



نظرات شما عزیزان:

FERESHTEH
ساعت8:49---11 مرداد 1394
برام هیچ حسی شبیه تو نیست
کنار تو درگیر آرامشم
همین از تمام جهان کافیه
همین که کنارت نفست میکشم

پاسخ: سلام ممنونم که به وبلاگم سر زدی:)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: عاشقانه ای برای تو ، ،

تاريخ : دو شنبه 15 تير 1394 ا 15:4 نويسنده : رضـــــــــا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.