سلام

 

        سلامی به گرمی عشق...

به شیرینی طعم لب یار...

 

                                 و به وسعت علاقه من به تو.

 

 خوب من کاش میدانستی تا چه اندازه دلتنگ  نگاهت هستم

 

کاش بودی و میدیدی که چگونه با داشتن تو

 

                تمام زیبایی های جهان را به سخره میگرفتم.

 

آنقدر دوستت دارم که حتی اگر نفسی هم نباشد

 

به هوای تو زنده می مانم.

 

         دوستت دارم بی آنکه بدانی

و برایت خواهم مرد تا شاید بدانی

 

چقدر دوستت داشتم.

 

رضـــــــا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: عاشقانه ای برای تو ، ،

تاريخ : سه شنبه 8 ارديبهشت 1394 ا 9:58 نويسنده : رضـــــــــا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.